Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem wpływającym na potencję jest właściwe odżywianie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko poziom potencji, ale także płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy w czasie ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do całkiem istotnych ubytków selenu. Można go unormować jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny równie istotny element w naszej diecie to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. Podczas picia alkoholu czy palenia papierosów spada poziom cynku, ale łatwo go zwiększyć poprzez potrawy strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Wyjątkowo ważnym elementem jest także arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy oraz wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na poprawne uwalnianie hormonów. Jeżeli pragniemy unormować jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis tanio

Comments are closed.