5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najskuteczniej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą udoskonalić jakość swojego seksu. Ten typ ćwiczeń stymuluje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu rośnie, gdy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra zel

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych mięśni ciężko pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj cialis cena

Comments are closed.