Monthly Archives: Luty 2015

Sekret Twojej mocy

indeks1
Sekret Twojej mocy

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe lub częste głodówki czy kompletne
cialis bez recepty
wykluczenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej masy ciała też może ujemnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj według zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. W związku z tym zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania viagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci pozostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Łatwe? To do pracy, a raczej do sypialni!

Ochota na seks zależy w zasadzie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla dziewczyn!), cenieni przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest zgodna z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednakże popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, uwarunkowany jest również od dyspozycji organizmu. tadalis
W związku z tym poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swój organizm, ażeby sprostał wyzwaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz wyrzeczenie się używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa bardzo negatywnie na możliwości erekcji, nie istnieje też coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda liczba szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Poza wypisanymi w artykule wskazówkami, każdy z nas jest w stanie polecić parę własnych, które sprawiają, iż ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ukochany rodzaj wypoczynku, masaż, kąpiel; kosztowanie smacznego i pomysłowego posiłku: miło i sielsko albo przebojowo oraz ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej uprzednio z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, istotne jest aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra

5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najskuteczniej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą udoskonalić jakość swojego seksu. Ten typ ćwiczeń stymuluje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu rośnie, gdy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra zel

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych mięśni ciężko pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj cialis cena